7/04/2016

Gala Derby Służewiec - kolejny zwycięski projekt kapelusza

W niedzielę 3 lipca miałam niewątpliwą przyjemność uczestniczenia w Gali Derby 2016 na Służewcu w Warszawie jako wystawca i gość.




Na wystawę zabrałam kilka projektów kapeluszy oraz fascynatorów.

Już drugi raz z rzędu projekt mojego kapelusza zostaje nagrodzony III miejscem, z czego jestem niezmiernie dumna.
Dla mnie podwójna satysfakcja - nagroda oraz zadowolenie klientki Agnieszki, która całościowo prezentowała się zjawiskowo jako czerwono-czarna dama:-).


Do wystawy zaprosiłam Anię Wilczkowską, która opiekowała się naszymi ekspozycjami. Ania tworzy unikatową biżuterię w technice sutasz pod marką Mosca: http://mosca-sutasz.blogspot.com/. Kilka swoich wspaniałych projektów zaprezentowała klienteli podczas Derby.



Ania w moim fascynatorze, w którym jej było bardzo do twarzy:-)


A konie pędzą w wyścigu ...


I na koniec nie mogło zabraknąć celebryckiego wygłupu pt. żadnych zdjęć dla prasy;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz